2013. április 30., kedd

Graco City Sport Plus sport babakocsi - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Graco City Sport Plus
sport babakocsi
Extra könnyű, mindössze 6kg és egyszerűen kicsire összecsukható (így 30x45x85cm, kinyitva: 68x45x102cm). Utazáshoz is ideális ezért, hiszen a legkisebb csomagtartóba is befér.
Könnyen irányítható, jól kanyarodik.
Állítható magasságú tolókar.
Öt pontos biztonsági öv.
A háttámla fél kézzel is könnyen fokozatmentesen majdnem vízszintesig dönthető.
Összességében szép, megkímélt állapotú.
Huzata folt és szakadásmentes, nem napszítta. Egyszerűen levehető és mosható. Nem mostam ki külön, mert gondolom aki megveszi szeretné saját maga kimosni a kisbabájának.
HIBÁJA (amit lefényképeztem): A hátsó kerekei nem függőlegesen állnak, hanem befelé dőlnek. Féloldalasan kopottak. Konkrét ajánlatot kértem és kaptam a Matti Kft-től (Budaörs), akik 5000. - Ft-ért kicserélik kompletten a hátsó két kereket és a tengelyt teljesen újra. Van nekik raktáron.
Jövő héten megcsináltatom én, ha így nem szeretné elvinni senki. Írjál, ha úgy érdekelne inkább (úgy 10000. - Ft-ért fogom feltenni).


Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Az aukció vége: 2013-05-17 18:55
. Graco City Sport Plus sport babakocsi - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése