2013. március 30., szombat

Vagány Esprit ujjatlan ing M-L-es - Jelenlegi ára: 600 Ft

Eladó ez a vagány, Esprit Enjoy Edc márkájú, színes, ezüstösen csillogó ujjatlan ing. A méretezése a címke szerint L-es, de rajtam sem lóg, és én M-eset hordok (172 cm vagyok, 58 kg). Nagyon jó tapintású anyaga van. Az elején lévő anyag 99 % pamut, 1 % metallic yarn (az lehet az ezüst szál), és amely nem rugalmas, a hátán lévő egyszínű anyag viszont 100 % pamut és enyhén rugalmas.
Nagyon vagány, különc darab. A nyakánál gombos, egyébként végig pattentos. A mellrészen található két pici zseb is. Ujjatlan, és a legszélén enyhén fodros és rojtos az anyag.
A mellbőségét a hónalj vonalában mértem meg (ez picit engedett 47-54 cm-ig), a hosszát a nyakától középen, mert kerekített az alja és a leghosszabb részt adtam meg, ez 59 cm. A legszélén mért hossza: 54 cm
Ha kérdésed van, szívesen válaszolok.


Jelenlegi ára: 600 Ft

Az aukció vége: 2013-04-17 20:00
. Vagány Esprit ujjatlan ing M-L-es - Jelenlegi ára: 600 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése